Viegli lasīt

Savā darbībā maksimāli cenšamies nodrošināt pieejamību bankas pakalpojumiem, produktiem, digitāliem risinājumiem un klientu apkalpošanas kanāliem ikvienam klientam, tai skaitā personām ar invaliditāti vai funkcionāliem traucējumiem.

Kas mēs esam?
A/s “Reģionālā investīciju banka” ir mūsdienīga, profesionāla un pieredzējusi Eiropas banka. 
Piedāvājam dažādus finanšu pakalpojumus fiziskām un juridiskām personām. Īpašu lomu atvēlam uzņēmumu kreditēšanai un finansējuma piesaistei. Mēs palīdzam uzņēmumiem augt un attīstīties. 
Izvērtējam katra klienta vajadzības un sniedzam individuālus risinājumus.

Kādus pakalpojumus mēs piedāvājam?

Kontu atvēršana un apkalpošana
Mēs sniedzam pilnu bankas pakalpojumu klāstu juridiskām personām kontu atvēršanai un apkalpošanai. Uzņēmumi var atvērt pagaidu kontus un darījumu kontus. Norēķinu kontus var ērti pārvaldīt internetbankā jebkurā diennakts laikā.

Maksājumu kartes
Klientiem piedāvājam dažādas maksājumu kartes. 
Ar tām var norēķināties par pirkumiem vai pakalpojumiem un izņemt skaidru naudu jebkurā pasaules valstī.

Seifi
Piedāvājam klientiem iespēju izmantot seifu pakalpojumu. Dažāda izmēra seifos drošā veidā var uzglabāt svarīgus dokumentus, vērtslietas, mākslas darbus un citas vērtīgas lietas.

Noguldījumi
Piedāvājam klientiem iespēju ieguldīt savu brīvo naudu dažādos noguldījumu veidos. Tie atšķiras ar procentu izmaksas periodu, noguldījuma termiņu un procentu likmi. 
Noguldījumus var izvietot eiro un ASV dolāros uz termiņu no trīs mēnešiem līdz pieciem gadiem. 
Noguldījumu minimālā summa ir 500 eiro vai 500 ASV dolāru. Procentu likme ir fiksēta visu līguma darbības periodu. Nopelnītos procentus var saņemt reizi mēnesī vai arī pēc termiņa beigām.

Kredīti
Piedāvājam uzņēmumiem individuālus finansēšanas nosacījumus. Atbilstoši klienta aizdevuma mērķim mēs iesakām piemērotāko kredīta veidu, procentu likmes veidu un atmaksas grafiku. Piedāvājam gan īstermiņa, gan ilgtermiņa finansējumu.

 

Kur mēs atrodamies?
A/s “Reģionālā investīciju banka” atrodas Rīgā, Jura Alunāna ielā 2.

Kā sazināties ar mums?
Bankai var piezvanīt pa tālruni 67359000.
Elektroniskā pasta vēstules bankai var nosūtīt uz adresi [email protected]

Kontakti

Sazinieties ar mums

Pieejami

Labprāt atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem bankas darba laikā. Zvaniet pa tālruni +371 67 359 000



zvanīt Lasīt tālāk/Read more

Atsaucīgi

Palīdzēsim ne tikai rast atbildes uz Jūsu jautājumiem, bet piedāvāsim arī individuālus risinājumus. Rakstiet uz e-pastu [email protected] 



rakstīt Lasīt tālāk/Read more

Banka, kas saprot Jūsu unikālās vajadzības.

Pievienojieties un kļūstiet par mūsu klientu!

Captcha image
Paldies, Jūsu dati veiksmīgi nosūtīti.
Datu kļūda. Lūdzu, pārbaudiet ievadītos datus!
Notikusi kļūda, atkārtojiet vēlāk!